Coordonator Facility in Olanda
Data începerii: imediată
Industrie: Alte joburi
Numărul jobului: vacancies-59-C
Salariu € 0 - 0 net pe săptămână
Te interesează această oportunitate?
Aplică și conectează-te astăzi cu unul dintre recrutori noștri
Cauți un loc de muncă în Olanda care implică multe responsabilități, program de lucru flexibil, un mediu multicultural și posibilitatea de a călători prin toată țara? Atunci te căutăm pe tine!
Eastmen este o echipă tânără și ambițioasă, iar scopul nostru este ca angajații noștri să fie fericiți la locul de muncă.
Ne ocupăm de toate! De la aterizarea în Olanda, cazare, până la tot ce este necesar pentru ca cineva să se simtă acasă. Angajăm coordonatori facility în Olanda care sunt mereu gata să ajute profesioniștii noștri.
Ce vei face?
Împreună cu colegii tăi din departamentul de facility, vei fi mâna dreaptă a echipei de coordonare. Vei fi responsabil pentru tot ceea ce ține de cazarea angajaților Eastmen.
Te vei ocupa de gestionarea și întreținerea locuințelor pentru angajații noștri harnici, asigurându-te că aceștia se pot bucura de locuințele lor fără griji. Pe lângă asigurarea calității locuințelor, vei avea grijă și de transport, astfel încât angajații să ajungă de la domiciliu la locul de muncă fără probleme. Pe scurt, te asiguri că angajatul nu trebuie să își facă griji cu privire la aspectele administrative legate de cazare și transport.
Lucruri interesante pe care le vei face:
- Cumpărarea și instalarea tuturor obiectelor necesare în locuințele Eastmen (inclusiv mobilarea acestora)
- Verificarea respectării regulilor de conviețuire de către angajați
- Asigurarea că toate locuințele noastre sunt certificate SNF
- Instalarea termostatelor inteligente (ICY) și a cutiilor de siguranță în casele noastre
- Gestionarea micilor reparații, instalații (iluminat, scurgeri etc.)
- Întreținerea mașinilor, ducerea acestora la service (sau organizarea acestui proces), verificarea stării lor
- Asigurarea că angajații mențin curățenia mașinilor, realizarea de fotografii și raportarea imediată a oricăror probleme
- Actualizarea listei de stocuri a magaziei noastre și comandarea de produse noi când este necesar
- Utilizarea sistemului nostru interactiv de management al proiectelor (Monday) și colaborarea strânsă cu liderul echipei și echipa de coordonare
- Menținerea inventarului actualizat, atât pe listă, cât și în spațiul fizic de depozitare
Condiții de muncă:
- Disponibilitate imediată (nu mai putem aștepta, așa că te dorim cât mai repede!)
- Cele mai plăcute 40 de ore din săptămâna ta (flexibilitatea este esențială, problemele nu au un program de la 9 la 5)
- Training și cursuri plătite integral de noi
- Întâlniri cu echipa în România și Ungaria, organizate de companie
- Pe lângă cele de mai sus, 25 de zile de concediu
Ce fel de persoană ești?
- Ești proactiv și îți plac diverse provocări zilnice
- Ești cunoscut ca fiind independent, proactiv și structurat
- Vorbești limba engleză la un nivel avansat
- Stres? Nu, faci față presiunii de la locul de muncă și rămâi flexibil
- Dat fiind faptul că „structură” este al doilea prenume al tău, știi exact care sunt prioritățile tale
- Experiența anterioară în administrarea facilităților este un avantaj, dar nu este obligatorie!
Te regăsești în descrierea noastră? Suntem nerăbdători să te întâlnim, așa că aplică cât mai repede!
Ne poți contacta aici:
Telefon: +40365 630 032
Email: [email protected]